Year End Story 2013

Hai. hari nie 31hb disember 2013, hari terakhir bagi tahun 2013... masa berlalu dengan pantas... aku pejam celik pejam celik, dah sampai penghujung 2013.

Kenangan lalu
Kisah dulu-dulu memang sangat2 menguji kecekalan hati aku.. tapi aku sekarang makin kuat dan cekal.. banyak kisah hidup aku yang aku nak lupakan.. yang paling aku nak lupakan sal kisah aku dengan kamil.. dia pernah hadir dalam hidup dan hati aku... tetapi dia tak hargai hati n kesetiaan aku.. aku dengan dia, aku setia menanti dia walaupun dia dah putus kan hubungan sampai lah aku tahu sendiri yang dia sudah ada kekasih lain...Sekarang aku aku dah bahagia dengan Amirul.. aku sayang dia..

Kereta
Tahun lepas, azam aku untuk dapatkan kereta sebelum bulan 12 dah termakbul... aku dapat kereta aku 17hb Julai 2013.. Myvi standart.. walaupun standart, aku akan cuba make it cute.. sebelum tue aku mati2 tak nak myvi.. last2 skali myvi yg cute jgak aku dapat.. yey!! hehee..

Kekasih hatiku
Ma ayah dah jadi buah hati aku sejak aku lahir lagi... 7 lelaki hadir dlm hidup aku dengan seorang perempuan takkan pernah terputus hubungan walau apa sekali pun, aku sayang mereka.. Tajuk nie aku nk cerita mengenai amirul, kekasih hati aku... apa yang aku suka bile dengan dia?? bila aku dengar lagu sesama dengan dia, karaoke duet dalam kereta... hehee... senget je.. :P

Azam Baru 2014
1st sekali aku nk beli kamera instant... hehee... berapa ratus je an... maybe bulan 3 dpt kot... sebab bulan 4 abang long aku dah nak kawen... lepas tue aku nak kumpulduit bg ma aku gelang mas.. InsyaAllah.. pastu aku nk bagi hadiah kt ayah aku..tetapi ngah fikir lg nk bg apa..hehee.. lepas tue aku nak kumpul duit banyak2!!!.. main point.. nk kumpul je duit banyak2.. :D

No comments:

Post a Comment