^_^

Assalamualaikum...
dh lme x tulis blog...hehee..
maklum la..hati aku sakit takkala aku x menulis blog..
tp Alhamdulillah...aku kini makin bahagia..
aku thu sume kejadian ade hikmah yg tersembunyi...
sesuatu yg terjadi mesti ade sebab n hikmah..
aku terima hakikat yg kamil bukan lagi milik aku..
aku trima n redha dengan ketentuan nya..

bru aku thu npe dia meninggal kn aku dengan sebab yg ntah hape2..
dia mencari penganti aku di Penang..
aku redha klau itu yg dia ingin kn...
 tp di saat aku melihat pic dia nan pompuan tue...hati aku ase sakit sgt2..
aku thu suatu hr nanti aku akn berpisah dengan dia..
tp bukan dengan cara dia menunjuk kn pic dia dengan perempuan lain..
hati aku pedih...tp au kuat kn jgak...

smpai suatu saat tue... aku kenal dengan seorang lelaki nie..
dia like n komen pic kt kt FB...
kemana aku pergi msti dia thu...>_<
(kt dlm fb la..>_<)
suatu hr...dia ajak aku jumpe...
the kitorg kuar... x kenal lme...aku dh citer kn sume hal aku...and serba sedikit sal dia..
aku xpenah kot citer kisah sedih dlm hidup aku..
apa sebab yg menyebab kn aku kurang percaya pd persahabatan n serius seorang lelaki..
aku couple dengan dia... dia Arelong Nouvo...
dia baik n gilew2...(smpai aku pun jd gilew2cm dia..==" )

dia ckp dulu dia jahat...aku pun dulu jahat gak..
kitowg amik keputusan x nk wt jahat dh....
kitowg belajar tuk setia...
aku la belajar setia...dia?? ntah la...setia kot...
sb aku dh jumpe n kenal sume dh dengan ahli keluarga dia..
sume boleh terima aku...^_^

buat kamil...
aku harap dia bahagia dengan sesape sj yg dia pilih..
aku dh pilih arelong nouvo dlm hidup aku...
aku akan setia n menyayangi dia smpai semampu aku...

Arelong Nouvo & Sakura Ariela


No comments:

Post a Comment