27 Jun 2013- Adaha Paan

surat buat adaha paan

Dear Paan,

Assalamualaikum paan... sebelum saya menaip dengan lebih panjang lebar.. saya memohon maaf atas segala salah dan silap saya.. saya tak mampu teruskan bersama kamu... saya hanya mempunyai hati yang sudah hancur... tak mampu untuk menyintai dan dicintai.. sayang kamu terlalu indah buat saya... saya tak mampu buat kamu senyum dengan hati saya yang sudah trauma dan hancur dengan kisah silam..

Saya banyak sakitkan hati kamu an..saya mintak maaf sangat2... saya sayangkan kamu tetapi kisah silam saya buat sy sakiti kamu... saya tak sanggup biarkan kamu sakit lagi, saya ingin lihat kamu bahagia...

Saya sengaja buat kamu sakit hati supaya kamu bencikan saya.. saya nak tengok kamu bahagia, walau pun bukan dengan saya... Biarlah kamu jadi yang terakhir dalam hidup saya... saya mohon maaf sangat2... saya sakiti hati kamu buat kali terakhir.. saya nak kamu lupakan saya.. benci kan saya... saya harap kamu maaf kan saya... 

Yang Ikhlas menyintaimu
(SakuraAriela)


*banyak kali ulang alik pergi tandas tulis surat nie.. wahahha :')

No comments:

Post a Comment