29 Jun 2013- Gold Coast Morib resort

Assalamualaikum readers.. aku tulis post ini semasa  jem... Kuala Lumpur memang suatu tempat yang memang terkenal dengan kereta yang banyak.. aku teman kan akak rumah aku carikan beg ganti beg yang rosak.. so kitorang sedang mencari parking.. memang susah nak cari parking area masjid jamek nie..

ukay.. tajuk post aku hari nie sebenar nye aku baru balik dari teman kan akak kesayangan aku iaitu akak wanie pergi dinner kat pantai morib... check in pd pukul 2 petang 29hb jun 2013... 

Bilik hotel GCM hotel..

ini katil yang ada di hotel Gold Coast Morib, Sepang

tisu nie ada dalam hotel nie.. nie beza dengan hotel-hotel yang pernah aku pergi sebab dia ada cenderamata tisu.. aku terfikir ingin ambil tetapi aku takod kena bayar... so aku tak ambil pun...

comel kan tedy bear yang salu teman tidur aku.. comel sangat2.. hehehe

No comments:

Post a Comment