Sayu

Harinie aku hati aku rasa sayu sangat2...
aku tak tahu kenapa...
hari nie company aku ada sambut birthday rakan sepejabat..
dh 2 tahun aku kerja kat sini... aku tak penah sambut birthday aku..
aku asyik makan kek orang lain je..
aku tak terfikir sangat sal kek birthday aku takde..
tapi tadi bini bos aku tanye sedap tak kek.. pastu ckp sorry lah sebab takde kek tuk dila..
sayu hati aku doll.. aku kerja kat sini dah 2 tahun... org yg baru masuk pun dapat kek birthday..
tetapi aku.. ummm... aku rasa aku cam tak di terima je kerja kat sini..
cam takde orang suka je..
 
 or mungkin aku dapat kerja nie dari orang yang tak ikhlas bagi aku kerja nie..
apa pun..buat sementara waktu nie aku akan bersabar dan cuba mencari pekerjaan lain..
semenjak dua menjak nie... banyak sangat kerja aku... sampai lenguh2 nak siapkan..
 
-SakuraAriela-


2 comments:

  1. sabar ye...saya pon baru nak sesuaikan diri kat opis baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...^_^ hope selesa di tempat baru..

      Delete