14/3/2012

Aku amat merindui dia..Pedih sangat2 di saat aku terlalu rindu kn dia..Tp masih kah dia merindui aku..??

aku takod sgt2 nk msg nan dia..
macam2 dia tuduh aku..
dia seperti bukan seseorg yang mengenali aku dulu..
seperti mimpi dengan apa yg berlaku kt aku skg nie..
bole x lau aku nk bgun dr tido nie... penad sgt2..
hati aku sangat penad... penuh dengan dugaan..
hati aku dh xmampu tuk syg org lain lagi..
aku takod...hati aku dh letih n sakit..

skg lagu nie peneman aku..

Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta
PENDAM-SHAHIR..
aku suke sgt2 lagu nie...
penuh dengan maksud yg tersirat..
sesuai dengan keadaan aku sekarang ini...
T.T

No comments:

Post a Comment