meniti hari penuh dugaan...T.T

windu dia..
tp npe mudah hatinye pudar tuk aku...
sekuat mungkin aku pertahan kn dia dalam hati aku..
dia jauh dari aku..
salu kusy nan keje n stdy dia...aku windu dia sgt2..
aku tunggu dia..
 tp 1 hari dia ngamuk sb dia tgk fb aku yg semak..
byk love2..
dia ngamuk kt kakiboom...
aku delete sume yg dia ngamuk..
dia terasa nan aku..
aku dapat msg dr dia...
dia dh pudar hati nan aku..
dia mtk putus nan aku..
seseorg yg aku syg ckp cmtue kt aku....
hancur trus hati aku..

dulu memang aku nk dia tgl kn aku..
 byk sgt sb npe aku nk lepas kn dia..
umo..aku kesian kt dia sb aku tua dr dia..
dia salu marah aku sb tiada kaitan nan umo..
sal family...dia penah jumpe nan family aku...
sejak aku duk keje kt PJ nie..
mak ak dh 3kali suwuh cri org KL...aku tertanye2..
npe mak aku tnye cmtue...
dulu masa aku duk kt penang...tiap2 minggu msti aku jumpe nan dia..
stdy dia...
sejak aku kapel nan dia...aku salu bg malang kt dia..
dia xlulus final exam..
project atas pagar...aku bg malang kt dia..
lecturer dia penah marah dia sb aku...sb ade gf..
sb aku dia kne marah...ms tue aku xthu aku marah dia..
saat dia ckp aku kne marah nan lecturer di sb aku...sentap aku...
sume slh aku...aku bg malang dia..T.T

ms aku kt PJ...
dia busy nan keje n stdy sb kne extend..sume sb aku..
aku mula berjinak2 nan FB sb ak nk hilang sakit rindu aku kt dia..
aaku terjumpe page kakilike..bes msuk ctue...sb aku post ape sj...msti dpt byk like..
pastu aku kenal nan Ajeed Sahaja..
dia masuk kn aku dlm group KakiBoom, x silap aku pertengahan bulan 1..
aku salu lepak ctue sb ak jrg msuk group..
bes msuk ctue...de ramai kwn..
makin lme fb aku penuh..
yg dulu nya kwn aku ade 800 skg dh jd 2K lebih..huhuu..
tue je pengubat aku tuk hilang kn sikit rindu ak kt dia..
makin lme aku rs dia terikat nan aku...
ak nk dia tgl kn aku..
dia bolw cri yg lg baik dr aku..
aku dh jarang msg nan dia..
kdg2 smpai seminggu aku x topup..
sb ak x msg nan sesape..
aku layan FB aku jew..
lau berkaitan cinta...FB bukan tempat aku...
mcm2 dia tgk kt fb aku...
umm.....

dullu nya ak nk sgt dia tgl kn aku...
tp skg...aku ase sakit sgt2 kehilangan dia... hari demi hari..
hati aku pudar tuk lelaki..
 mungkin dh takdir hidup aku cmnie..aku perlu tabah n redha dengan ape yg jd....

T.T

No comments:

Post a Comment