24 Mac 2012 Holiday Port Dickson

Walau pun cuti2 pergi Port Dickson nie dh lme..
tapi aku nk msuk kn dalm blog nie..
aku nk tulis kemana aku pergi...
sebab aku memang suke melancong..
sebab aku suke jenjalan.. hehehee
walau pun kewangan aku sikit..
pantang org ajak aku p jenjalan.. mesti aku akn pergi..
peluang bukan datang sekali.. tak gtue.. 
so same lah jugak aku pergi port dickson nie...
1st time pergi port dickson..
housemate aku ajak pergi sb dia mintak banglo Maybank..
so xkn lah dia nk tinggal sorg2..
jadi dia ajak lah aku dan kakak2 rumah skali...^_^

Topi aku beli kt Port Dickson.. hehee

wif akak wanie n akak maz.. ^_^y peace

area umah banglo pun ade taman permainan...

hehehee... ape ntah aku buat..

sesaje jew akak nie curi2 amik gambar...

Masa nie aku x de dslr lagi... so kualiti gambar kurang memuaskn..^_^

Citer Sal Port Dickson...
bes pergi sane... tempat yang aku pergi nie nme dia 'Blue Lagoon'
banglo Maybank betul2 depan pantai nie..
bes sangat2 aku pergi sane.. 
dapat tido bilik sowg2, ade econ... kn bes klau Farah ikod sy ms tue...
bes pergi sane, siap mandi lagi...^_^

No comments:

Post a Comment