1 Feb 2013- Genting Highland



Assalamualaikum readersss... 
Hari nie aku nk citer mengenai kali pertama aku menjejak kan kaki di Genting Highlands!!
so excited k...
sebelum kami, iaitu aku, shada n fiza bertolak... kitorang lepak di KL sentral dahulu...
lepak makan sebelum perjalanan jauh...
dari KL sentral naik bus pergi cable car ambil masa selama sejam... lepas tue naik cable car yang x smpai sejam, kitorang dah berada di Genting!!.. *memang excited gilerrr...

cube korang tengok belakang kitorg... ada yang nak masuk sekali.... lawak tol..






Gambar di atas sume kitorang ambil kat KL sentral sambil menunggu bas bertolak...


Cable Car.. yey!! excited

nampak x muka aku yang sangat excited tue... beli game yang indoor punyer... x silap dalam rm 36 kot...

cantik tak bungga ros yang aku ambil kat genting??  :3

naik cable car yang tinggi.. >_<

nak tunjuk kan betapa kitorg sangat sejuk.. hehee..

First World Hotel... 2 buah bangunan....

aku and shada tengok peta permainan..




awan dia sangat laju, cam asap... awesome bebeh...



Hotel tempat kami bermalam... Theme Park Hotel!!..

Ini bilik kami...selesa sangat2... sejuk yang xyah pakai econ, ade kipas... bilik air yang ade  tub mandi..




kami bertiga...





taman belakang Hotel Theme Park, nampak panas, tapi angin dia sangat sejuk.. >_<



pemintak sedekah yang ade canon n bawak plastik paddini... hahaha.. =P


my bff!!

malam sejuk..sebab hujan lebat...sejuk sangat2....



boleh plak kitorg makan eskrem an.. hahahaa.. entah pape...tp sejuk....


Add caption




















Gambar kat atas nie sume gambar yang kami ambil tunggu masa nak balik... sangat seronok... sejuk jew smpai aku rasa nak kerja kat Genting jew.. :3
ukay.. itu jew lah... sebab aku pun kesuntukkan masa... banyak kerja yang aku kena siapkan..

-SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment