7 Feb 2013- 1st post 2013

fuh fuh... dh lame sangat aku nie tak menulis blog..
mcm2 jadi dlm masa 2bulan aku tidak menulis blog ni..
tp aku banyak stress mengenai lesen kereta aku..
aku banyak habis kn duit untuk lesen aku.. sebelum nie aku menghabiskan duit aku demi lelaki yg xkeja..
hujung bulan mesti mkn megi... gaji beribu xkn cukup andai boros..
aku banyak jgak lah pergi bercuti n byk jgak lah aku xupload..
sume gambar memang comel2..cm aku. :3

Hari nie aku sebenarnya nk cerita sal seorang lelaki yang aku kenali..
sangat2 pelik.. sb dia org 1st yg ajak aku nikah..
sebenar nyew aku dh lme usya dia..
tp aku pikir yg aku xkn berkawan pun dengan dia. so aku lupakan jew lah..
makin lme byk kali jgak lh dia komen kt gambar n status aku..
aku mula mengenali dia....
dia lain dr yg lain..
ade sesuatu yang ade pada dia buat aku senang..
walau pun aku tak pernah jumpe tetapi dia buat aku ingin setia...
setia pada dia.. dia ajar aku tuk aku jaga diri aku tanpa orang lain..
aku dh mulai sayang dia sedangkan aku tak pernah jumpe dia walau pun sekali..
aku ingat lagi.. hari tue aku dh lme xon FB.. pastu bile aku on.. aku jenguk lah wall dia..
dia post antara dia dia n dia..
aku pikir dia dh ade orang lain..
so mlm tue aku kol dia...
dia bagi aku ckp dgn mak dia.. tergamam aku seketika...
lepas tue dia pass kan pula pada ayah dia... terkejut aku!! k..
sejak aku kenal dia.. makin lama aku makin syg kt dia.. siyessly...
tp aku xbleh sb aku xpenah jumpe dia lagi..
ukay lah.. aku nk edit gambr yg bertimbun2..
nk upload kt blog..

-SakuraAriela88-


No comments:

Post a Comment