18hb Feb 2013- Berhenti berharap...


Aku berhenti berharap

Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan



cam lagu shiela on 7 an... wahahaha... tue lah yg aku rasakan sekarang ini... aku ingin berhenti berharap pada sesuatu yang tak pasti... aku sangat2 sayang kan dia... tetap andai jodoh aku dengan dia sekejap saja... aku redha dan aku pasrah.. bukan aku menyerah kalah.. tetapi aku tak nak bersedih andai dia sedang bahagia... aku sentiasa doa dia bahagia walau pun bukan dengan aku.. aku tahu aku hanya membuat kn hidup dia serabut... tetapi jauh dari sudut hati aku.. aku sangat2 sayangkan dia... sayang sangat2... walau pun xpernah jumpe... akan tetapi, hati ku penuh dengan dia.. aku sebaik mungkin jaga hati dia... aku xkn dia terluka seperti hati aku yg terluka... terluka dengan kisah silam ku.. Ya Allah.. Bahagiakn lh dia wlau pun bkn dgn ku.. -SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment