1 Oct 2012 Senyuman menutup kesedihan

Aku dh penad dengan percintaan yg sia2..
aku takkan terhegeh2 lagi andai orang dah tak suka n sayang kat aku..
aku cukup2 penad dengan ape yang berlaku..
sekarang aku punyai seseorang yg bernama fakhry..
aku hanya bole buat dia bahagia ada aku..
sedangkan hati aku kosong..
hati aku dh sakit... parah sangat2..
aku cuma bls cinta dia...walau pun dalam hati aku dh tiada sesape, dh x muat tuk di duduki oleh insan yg bernama lelaki, hati aku penuh dengan kelukaan,kenangan pahit.
sejak kecil sampai sekarang..
aku anggap dugaan nie sume sb aku thu Allah SWT nk aku sentiasa ingat pd Dia..
aku yakin akn ada pelangi selepas hujan...

aku takkan terhegeh2 lagi pada lelaki..
aku akn hidup bahagia biar pun duk sorang...
aku bukan angkuh...aku cuma sudah sakit dengan ape yg aku ase, 
ape yg terjadi pada aku... buat aku parah..
senyuman aku, gelak ketawa aku, semangataku mampu menutupi derita dlm hati aku...
semampu mungkin aku akan bahagia kn org yg syg pada aku... terutama sekali Ahmad Fakhry Arzmi..
dia tekad tuk dpt kn aku...
so aku trima lah dia walau pun hati aku sikit pun xde tuk dia, sikit xde tuk lelaki buat ms nie...
hati aku hanya dpt rasa sakit n luka..
aku byk kali ckp pd fakhry, dia sedang pegang kaca yg sudah pecah..
sudi ke dia ase sakit dengan kaca yg dh pecah...
dia menerima aku seadanya...
aku akn trima dia seadanya andai dia takdir aku...^____^



No comments:

Post a Comment