19 Oct 2012- sabar menunggu..

aku yang senget.. >_<

hehheee.. cm jiwang jew tajuk entry hr nie an...
aku tak sabar menunggu ms ingin pergi 
Universal Studio Singapore..
aku siap google lg ape yg ade kt USS tue...
so aku jumpe lah map dan isi2 apa yg ade dlm tue..

Double click tuk dapatkn gambar beso gedabak...=P

bertolak lah aku pergi singapore...
busan tunggu bus...:3
Dalam bus...^_^
dh naik bus..
aku bertolak kul 9 mlm pergi KL sentral...
makan BurgerKing..
pastu kul 11.30mlm..
kami menaiki bus..
pukul 2.30pg..bus berhenti di R&R..
tapi aku tidak pula mengetahui kt mana..
kul 4 bus berenti di R&R lagi.. aku sempat tido lagi..
dalam kul 5.50pg..
 Pemandu Pelancong memberitahu,
berenti rehat, mandi n solat subuh..
kul 8.30 pg..
kami bertolak ke USS...^_^



No comments:

Post a Comment