13 Sept 2012 Forgotten Kittens

siapa dia??
seorang yg aku kenali dlm fb..
dia kwn farhan.. farhan lahir thun 1990..
jd aku pikir dia pun tahun 1990 jgak..

jd aku layan la dia cm umo 1990..
baya adik2 aku cmtue lah..
aku btl2 layan dia cm adik2 aku..
lme jgak lah.. smpai satu ms tue..
aku berani kan diri tnye umo dia..
dia ckp lahir 1988..
siyes aku terkejot n ade ckit malu..
huhuu... sb aku guwau nan dia cm aku guwau nan adik2 aku yg lain..
terkejot jgak lah.. huhuu
sejak dr hr tue.. perasaan aku berubah kt dia..
dia bkn lg ku angap adik2 aku...
tp kwn2 ku...
ms raya 2012.. kerap jgak lah aku whatsapp dia..
pastu aku dtg KL... dia x whatsapp aku..xthu npe..
bile aku tegur dia, dia ckp takod gnggu aku..
huhuu.. xde org pun whatsapp nan aku..
mne ade gnggu pun..

Alkisah sebenar nya aku nk buat blog sal dia,
sbnr nyew.. aku suke sgt2 kucing... 
tp aku xbleh nk pelihara btl2.. sb busy kje,
diri sendiri pun tak terurus, cne aku nk urus kn kucing..
pastu aku guwau la kt dia, bleh jd kucing aku kew x..
lorr... dia ckp ok.. 
aku bg nme kt dia "Kitt"
comel x nme dia??
aku luah ape yg jd kt aku kt dia, dia byk bg nsihat..
aku epy ada dia..

walau pun dlm hati aku sgt2 sedih sb akmal x lagi menyintai ku..

aku kne kuat... :'(


No comments:

Post a Comment