18 Sept 2012- Aku mampu bahagia

Aku mampu bahagia..
walau pun aku pikir aku sendirian..
tetapi aku masih punyai family n kwn2..
family aku duk kt Kelantan..
aku punyai kawan2.. walau pun diowg jarang ajak aku kuar..
tp aku salu ingat diowg.. 
kwn2 USM aku.. shada, atilia, hazu, farah, ifa, nana, anna, ma, ina..
diowg kwn2 USM aku.. aku syg diowg sgt2..
sb kitowg salu lepak same2 ms stdy dulu..hehee..
buat sume skali... sambut buffday kew.
tgk wayang kew..
p mkn kew..
p kelas kew..waaa.. bes2.. bile igt balik..

tp bile dh kje nie..sume busy.. aku pun byk kje..
dpt on9 fb pun jrg2...

aku ada kwn2 FB... walau pun ramai, boleh lah aku igt yang salu komen n like aku.. kdg2 diowg tegur 
aku kt IM...

kt whatsapp pun aku ade kwn2..
skg aku salu chat nan forgotten kitten yg aku pgl 'kitt'
kucing digital aku..
kdg2 chat nan shada, ahlau, liaa, nabil. n kdg2 bile faizal noh x busy,dia chat aku

aku x sunyi n sepi... aku bahagia cm nie..
walau pun aku xde bf..
its ok.. jodoh memang sudah tercipta tuk semua org..

dan yang paling penting...
Allah SWT sentiasa bersama org yg duka..
aku salu doa org yg aku sayang bahagia bersama-sama dengan orang yang tersayang..

^_^

No comments:

Post a Comment