21 Sept 2012 Date with Fakhry

Fakhry... Ahmad Fakhry Arzmi...
dia seorang lelaki, memang lah seorang lelaki,name pun lelaki.. hehehe
dia baik, salu gelak2 nan aku... dia trima aku seadanya, baik buruk aku...
dia xkesah pun apa yg aku bahasakn diri aku, kdg2 ayg b, kdg2 sy awk, kdg2 wa lu, kdg2 pun aku kau,,,
dia salu buat aku bahagia nan dia..
tp..
dia salu memaksa aku, tuduh aku yg bukan2...pd hal aku xbuat sume tue,
aku penad.. hati n otak aku pun dh penad...lupa kan jew lah.. hehehhee
aku taknak citer banyak2 sal dia, sb aku thu dia akn kembang hidung dia smpai bole msuk ibu jari...
muehehehee...

1st date nan dia.. not so bad..
kitorg xberjanji pun nkpkai bju hitam..

tunggu si dia dtg...

ini lah ucuk fakhry..=P

^_^ blink blink.. sedap air...

sy nan Chiki

Chiki n buku kegemaran arie...

#buku n chiki, fakhry lah yg kasi.. hehee.. epy sgt2... ^_^

No comments:

Post a Comment