13 Sept 2012.. mencari redha Allah SWT

MENCARI REDHA ALLAH...

Kita adalah hamba yang lemah.. Ya Allah, dalam setiap detik hembusan nafas adalah milikMu. Dalam setiap langkah merentasi waktu yang singkat ini adalah milikMu. Dalam setiap bicara patah lidah yang pendek, dalam setiap perkiraan akal yang dangkal.. sesungguhnya semuanya adalah pinjamanMU... Ya Allah.. Pilihlah aku sebagai hambaMu yang tahu bersyukur....


aku ingin mencari keredhaan..
hidup aku penuh dengan kedukaan...tp itu x memutuskn semangat au tuk terus kn hidup..
aku kne kuat.. dugaan hidup dtg dr aku sendiri..
aku yg salah.. aku perlu berubah..

ape yg aku rasa sekarang??
aku rasa aku byk dosa pd semua orang..
aku ingin berubah..
tp aku kne berubah pd diri aku sendiri bkn dengan org lain...


No comments:

Post a Comment