12 Dec 2012- 12 12 2012

Malam td kecoh an dgn tarikh 12/12/12..
bagi aku tiada yang istimewa pun...
its just tarikh jew guyss..
hari-hari ditempuhi seperti biasa...
tapi yang pelik nya semua orang update mengenai tarikh nie..
whatever lah yunk... be happy keyh..
ukay.. let start my day with 12 12 12...
bangun pagi cm biasa... keluar rumah pukul 7.45..
wohaaaa... ada bas!!!  apa lagi.. kejar lah.. ngendong beg lappy yang berat nie.. serius berat lagi besar dari biasa... Terkhedek-khedek ku berlari.. wahahahaha..
ukay.. sib baik sempat.. ouhh tetapi aku berdiri lah...=.='
selalu nya banyak tempat..
seriously?? kenapa ramai orang doll??
dh la beg berat.. terpaksa lah jgak... ukayy...
memang sesak dgn org hari nie.. tue yg aku pelik kn.. huhu..
aku ada pasan lelaki nie.. tak tahu bangsa apa..
salu jew tgk aku... sebab selalu nampak di Bustop...
selalu jgak lah  tgk... pandangan mata dia gatai n miangg...so annoying..
memang ade lah dlm bus skali dgn aku pg nie.. awesome...-.-
lepas tu an.. aku tgk dia berdiri kt belakang pompuan temuk... OMG!!
dia tak puashati... asyik mendengus jew... ase sikit lagi nk bg lempang kt dia.. dalam bus memang lah sesak,..
kecik besar kecik besar jew aku tgk dia...totally annoying guys...
ukay.. sampai lah aku kt office aku..
buat kerja cm biasa... sarapan jejemput dgn vico, Lunch nasi lemak...
Jimat keyhh.. kata nk beli Kia Forte.. >_< In Shaa Allah...wish me luck keyh doll..

Balik kerja cam biasa... tghr tue aku janji dgn membe aku shada tuk pergi pasar malam sama-sama..
tetapi aku fikir aku kekurangan wang.. so aku cakap kat dia.. aku ada hal.. pada hal aku xde duit..
wahahahahahhaa.. takpe, tipu sunat... >_<
so aku balik lah. sampai umah... My Housemate ngah siap2 keluar makan..
so aku fikir.. perut aku lapar lah plak.. so apa lagi.. join sekali lah..
aku ingat bertiga... upe nya berlima..  OME!! oh my english!!..
aku, akak mass and her boyfriend, akak wanie n akak zura.. segan aouhh...
Yououls nk tahu kenapa aku segan??.. sebab dh confirm2 BF akak yg bayarkn.. segan dolll..
dh Ondaway.. bagaimana nak patah balik.. so terus kan lah...
Malam yg awesome.. korang nak tahu kenape??..

NEXT ENTRY!!.. ^_^


-SakuraAriela88-

No comments:

Post a Comment