21 Dec 2012- Date with Ajey

Ukay...  21hb 12 tahun 2012...
nie 1st time aku jumpe Ajey..
ukay.... hari nie aku nk cerita mengenai ajey..
dia kawan kepada kawan aku yang berumo 20...
jadi pada mula nya aku ingat dia juga umur 20..
tetapi dia berumur 25 pada tahun 2012..
dia tua setahun dari aku..
 dia...
dia baik... setia...
dia penyayang... tetapi dia terlampau busy..
dia busy dengan kerja.. dengan kawan2...
aku sayang kan dia.. tetapi apa kan daya... 
dia tiada masa untuk aku... kdg2 jew dia msg... dlm 1 hari mungkin 5 6 msg jew...
kalau aku tak msg dia balik... dia xkan msg aku ..
dia susah sangat2 nk kol aku...
sekali dia koll klau aku tak angkat... dia tak kan koll dh..
dia sangat baik... dia sangat setia  dan penyabar...
aku nie banyak kerenah n cemburu buta.. hehee..

nie gambar 1st time aku jumpe dengan dia...




ambil gambar dia secara curi2.. hehee

Fone dia dan fone aku... dia bg aku pakai Ace...dan aku bg dia pakai BB

Miss my mom..:')

-SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment