5 Dec 2012- Patah hati

Patah hati?? sbnr nyew dah lame hati aku patah..
tp yg pelik aku mampu bernafas walau pun selalu di permainkan, di sakiti, di curangi..
mampu kuat tuk teruskan hidup..
last aku patah hati..
hati aku dh tak mampu menahan nya lagi..
 aku suka kt capital H...
dia selalu ada untuk aku..
dalam suka n duka aku...
semalam semuanya terbongkar..
dia dh ade gf...huhuu... :')

dia lah lelaki yg aku percayai tak kn tipu aku..
aku percaya dia..
tetapi dia yang paling banyak buat hati ak sakit..
dia tak patut buat aku jatuh cinta dengan dia sedangkan dia dh ade gf..
dia sebenar nya sama jew dengan ex2 aku yg lepas...
suke menipu aku..
bertepuk sebelah tangan memang sangat2 menyakit kan..
tetapi lebih menyakitkan apabila mereka dh lame kapel tetapi bru semlm aku tahu..
memang sangat2 menyakitkan...
andai kata dia betul2 anggap aku kwn n bff dia..
kenapa dia tak berterus-terang yg dia dh ade gf..
kenape aku perlu rasa sakit terhegeh-hegeh pd yg dh ade gf...


No comments:

Post a Comment