6 Dec 2012- Surat buat Capital H

Sesapepun tak tahu siapa dia capital H..
antara aku dengan dia sahaja yg tahu siapa capital H..

DearCapitalH..
Selama kita berkawan...aku ase selesa sangat dengan kau...
suka duka aku, aku salu citer kat kau..
kadang2 aku nangis aku koll kau...
kau buat aku tersenyum.. :')
bila aku pergi kampung nenek kt thailand..
kau orang yang pertama tahu ...
kau org yang last aku msg sblm aku blik kg..
kau jgak lah org 1st yg aku msg apabila aku dapat line Malaysia..

kawan aku dekat fb memang ramai.. tp tiada siapa dpt ganti kau kt hati aku..
3 Nov.. aku tahu ko akan salu ingat tarikh nie an..
dan begitu juga aku.. aku xingt buffday ko.. tp aku igt tarikh tue.. 
aku ingin sangat2 jadi tempat kau bercerita.. citer kisah suka n duka kau..
aku nie sebenar nya mudah pudar hati n mudah puas dengan seorang lelaki.. sb aku msg beberapa kerat, kalau lelaki tue x sesuai.. aku trus xmsg.. tp dengan kau..
tiap2 hari aku msg pun aku hepi..
aku bahagia sangat2 ade kau capital H...

tetapi 1 jew yg aku xbleh.. aku xleh tgk FB kau..
terlalu pedih n terluka...
aku tak tahu bile lg aku mulai sayang kau... tp perasaan tue datang tanpa aku duga..
memang kau tak pernah paksa tuk sayang kau..
n aku jgak tak pernah paksa hati aku tuk sayang kau...
aku salu doa supaya sayang nie pergi sb aku tahu aku bukan tuk kau n xlayak tuk kau...

Capital H..
hati aku lagi sakit apabila aku tgk post kt fb kau...
kau dh ade gf.. danlebih parah bile kau ckp yg kau dh lame kapel dengan dia..
kenapa kau buat aku sayang kau sedangkan kau dh ade kekasih hati...
kenapa kau siksa hati aku ayam...
huhuhuu.. hati aku betul2 sakit.. apabila aku pikir aku cintakn pada seorang lelaki
yang sudah berpunya kekasih hati..
aku mintakmaaf sangat2...

Capital H...
aku redha...aku redha terima apa yang terjadi...
aku harap perasaan cinta aku pada kau akan pergi..
kau akn selalu ada dalam ingatan aku capital H...
aku akn salu doakan kau selalu bahagia walau pun kau tak bersama aku..
jangan risau kat aku.. aku ok jew.. :')

sekian.. trima kasih Capital H... sb sudi baca surat aku nie.. :')


2 comments:

  1. eh surat untuk saya ke? terharunya..terima kasih..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebetulan kot..hehee... tapi awk encik H.. macam tuk awk je.. hahhaa.. btw sy suka baca blog anda...

      Delete