12 Mac 2013- Hari yang suram

Hari nie memang hari suram aku..
nk tahu kenapa aku cakap hari suram ku..
ukay... malam tadi lepas aku mandi, badan aku lemah.. lenguh2..
pastu demam... xleh nk bangun jgak lah...
memang awal sangat2 aku tido...
tapi tido2 ayam lah an..
pastu pagi tadi aku tersedarkul 5.30 pagi..
dada aku terasa kne himpit...
nafas slow2..
dada sesak sangat2...
kne baring elok2...
nafas xyah cakap lah... sikit2 jew..
aku cuba bangun minum air... 
minum... tapi ase camair tue tersekat kt keronkong...
lepas tue aku cuba tido balik.... aku tido lepas tue aku sedar dalam kul 7 pagi...
apa lagi bergegas lah aku ciap-ciap nk pergi kerja...
 Alhamdulillah sampai tepat kul 9...
mula kan kerja...pastu tiitt tiittt... masuk mesej..
fone aku nie berhabuk ckit bile ngah kje... xde org msg...
yang mesej pun kdg2 maxis si peminat setia,
kdg2 org pemurah yg salu hntr msg discount untuk brg mereka...=P
so aku tgk lh jugak... lorrr... shada yang mesej, beritahu Mak ina meninggal pagi td...
Innalillah... moga di tempat dalam kalangan orang2 yang beriman... Al-Fatihah...
berbalik pada kerja
bertimbun jgak lah... sakit pala hotak..
kne design balik...kne buat design saiz 320x240px.. 8bit...
setting awalemang dh 8bit tp keluar jpeg24bit... OMG... aku mulai penim...
so aku tnye lah dgn en google tersyg... memusing xfham...
bile aku tgk balik setting save for web and devices...
aku sendiri yang silap.. =P
save lah "png 8bit"

Ade lagi kne reDesign... dulu ada designer yg buat..x lawa langsung... =P
hehehee... buruk btl warne dia.. hehehe...
bukan nak kutuk.. tp bile dh jd department aku... xyah la nk angkuh sgt xnk tnye pape.. =P
ukay...dh hampir kul7 Malam... ciap2 nk balik pula...
*really sory for my malay... 

8bits screen design..  for smart terminal... 
-SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment