29 Mac 2013- Hari ini

Hujan....
aku suke bile hujan...
hujan seakan-akan tahu aku sedang bersedih..
hari nie aku ase sedih sangat2..... aku tak tahu kenapa aku rasa semua orang tak sayangkan aku..
aku tahu ade orang yg akan sayang aku seperti nyawa dia..
sayang dan jaga aku... 
jadi Imam dalam hidup aku...
aku nk sangat2... tetapi apakan daya.. aku perempuan jahat..
perempuan jahat hanya untuk lelaki jahat... perempuan baik untuk lelaki baik..
aku ingin berubah... sekarang aku sedikit demi sedikit berubah..
aku mencari cinta Ilahi... kerana aku tahu.. andai cinta aku pada Ilahi berbalas... 
Dia akan menghadiahkan aku seorang lelaki yang akan menjaga aku... menjauhkan aku dari api neraka..
tiap2 hari aku fikir dosa lama... terlampau banyak.. mampukah aku dapat keampunan dari Dia??
Aku Ingin Berubah...

macam2 jadi kat aku hari nie...
tp redha jew lah.. trima dgn hati yg tabah...
sabar itu kan Indah...
aku kne sabar... ^_^

-SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment