13 Mac 2013-Hari ni

Kalau boleh tiap2 hari aku nk tulis pasal diri aku..
ukay... semalam aku gado lagi dgn si dia...
lunch semalam aku makan, mlm td aku tido dalam keadaan lapar..
keletihan kerja n perut masuk angin buat aku tido lena..
pagi tadi aku bangun kul7 pagi...
ukay... ada seorang lelaki nie aku nk nama kn dia "ER"
ER mesej aku pagi tadi... seperti biasa... pepagi dia akan msg aku...
pg td dia mesej dia mimpi kan aku...
dia ckp jgn gelak...
aku pujuk dia smpai dia bagi tahu...
so dia bagi tahu...
aku gelak smpai guling2...
dia mimpi ape sal aku... aku xleh nk citer lah.. biar lah jadi rahsia kami berdua...
tetapi seyies pagi2 dh buat aku gelak.. kikikikii...
ukay... done for that...
so today aku busy sgt2.. banyak kje kne siap kan..
nie first time aku kerjasama dengan lelaki cina yang nie.. dh setahun lebih aku kerja.. nie baru 1st time aku kerja dgn dia lak... so awkward k.. salu rabun jew.. to bile dia dtg dekat dgn aku... encem jgak mamat cina nie...wahahhaaa....
memang sangat2 banyak kerja..
ummmmmm.... ukay... ase nye dah 5 hari aku tak on facebook... biar kan jew lah...
bukan ade orang ingat aku pun...
aku sekarang ingin berubah...
tak nak onFB dh... nk kerja keras...
salu update blog....
cari duit beli R3... hehehee... InsyaAllah....

ukay lah... untuk hari nie... sebab aku pun ade website nk kne redesign...=P

Dream Car.. :3


-SakuraAriela-

No comments:

Post a Comment